Om casen

Mandag d. 10. december 2019 blev en af årets mest opsigtsvækkende børsnoteringer en realitet, da Astralis Group, som det første danske e-sportsselskab nogensinde, blev børsnoteret.

Forud for selve børsnoteringen afholdt Astralis Group en række investormøder. Det første investormøde blev afholdt i Tivoli Congress Center d. 20 november 2019, og det valgte Astralis Group at livestreame til omverdenen.

Steen L. Laursen, der er VP of Comms & Brands i Astralis Group, forklarer, hvorfor Astralis Group valgte at livestreame begivenheden:

» Astralis Group er digital med millioner af følgere verden over. Vi er vant til at kommunikere digitalt, og livestreaming er en del af hverdagen for os som organisation og for vores spillere.
Vi havde derudover ikke mere plads end de 400, der fyldte Tivoli Congress Center, så livestreaming var og er et helt naturligt valg i vores portefølje af kommunikationskanaler. «

Steen L. Laursen
VP of Comms & Brands

Da Astralis Group havde besluttet sig for, at første investormøde skulle livestreames, var næste skridt at finde ud af, hvem der skulle løfte opgaven.
Steen L. Laursen fortæller, hvorfor valget faldt på LivePro:

» Vi havde et konkret behov for at kommunikere til et bredt online-publikum og valget i forhold til at bruge LivePro var naturligt, da de er en del af netværket, og vi kender kvaliteten. «

Astralis Group: Vi vil ikke tøve med at benytte LivePro igen

Helt konkret hjalp LivePro Astralis Group med opsætning og afvikling af livestreamen samt efterfølgende behandling af videoer til ’View On Demand’.
Om samarbejdet fortæller Steen L. Laursen:

» Vi er altid ekstremt konkrete i vores briefs for netop at ramme det behov, vi har. Det opfyldte LivePro til punkt og prikke, men jeg vil da godt tilføje, at deres service og dedikation til at få det hele til at spille gav et virkelig positivt indtryk - og afkast.
De tog sig af alt det praktiske – til stor fornøjelse for alle hos os. Til det formål vi benyttede LivePro, vil vi ikke tøve med at gøre det igen. Det er vist den bedste anbefaling, vi kan give. «

Livestream-videoen af investormødet har fået 31.000 visninger og for at sætte tallene i relief, var der til sæsonens mest besøgte superligakamp 29.310 tilskuere. Det skete, da FCK tog imod Brøndby IF i Parken d. 1. december 2019.

Det viste sig altså at være en rigtig god beslutning at livestreame investormødet fra Tivoli Congres Center, der ’kun’ havde plads til 400 gæster.

Produkt

3-kamera livestreaming
Optagelse

Platform

Facebook Live

Effekt

Større eksponering ifbm. børsnotering

Behind-the-scenes billede fra Tivoli Congress Center

Vil du nå ud til endnu flere potentielle investorer?

Så lad os starte en dialog. Udfyld formularen  – så vender vi retur hurtigst muligt.