Facebook Live

Der er kamp om sendetiden over for dine kunder, og det kræver derfor mere end en velskrevet tekst og et billede at engagere dine følgende på sociale medier.

Facebook Live er den oplagte platform, hvis din livestreaming fx markedsfører din virksomhed eller har til formål at give seerne et unikt indblik.
Dog er det vigtigt at overveje, om dine følgere er aktive Facebook-brugere eller om der er andre mere optimale platforme.

Når du skal sende live på Facebook vil jeg råde dig til:

  • Sørg for godt indhold til dine følgere – ellers gider de ikke at se med næste gang.
  • Kom til sagen og bed dine følgere om at interagere med dig. For eksempel kan seerne gætte eller bestemme et udfald.
  • Brug et solidt live-setup, som gør dig tryg – der er ikke noget værre end at spekulere på teknikken, mens du er i fuld gang med en livestreaming.

 

Live fra åbningen af Dinosaurskoven

VI ÅBNER DINOSAURSKOVEN 🦖🦕🌲I dag åbner vi endelig vores KÆMPE nyhed Dinosaurskoven, og vi har glædet os SÅ meget til at vise jer det hele!Her ser du med LIVE til åbningen. Har du spørgsmål? Så stil dem til vores vært 🤗

Slået op af Knuthenborg Safaripark i Fredag den 27. april 2018

Vil du se, hvordan det kunne se ud?

I 2018 åbnede Knuthenborg Safaripark deres nye Dinosaurskov, og vi kunne her bidrage med markedsføring af åbningen samt en unikt indblik i tankerne om parken og deres nye attraktion.